dit moet iets voor llOll zijn

Gestart door jwx, maart 25, 2008, 10:18:55

Vorige topic - Volgende topic

RSP

Ja, sorry ik had moeten verwijzen naar de posts bovenaan de pagina. Ik wilde reageren op de post dat de D-1 veel te duur zou zijn.

De Ebay-aanbieder is inderdaad Richard Huxley. Op zich een aardige kerel, we kregen alleen geen kopje koffie bij het bezoek!

Je zou zeggen dat zo'n D-1 wel top is op 16-bit gebied.
Laatst heeft een handelende vriend van mij een CD-!2/DA-12 met Ken Ishiwata mod (is zeldzaam) ingeruild gekregen op een nieuwe SA-7S1. Bij de demonstratie was het verschil zeker op precisie/details groot genoeg om de koper over te halen tot zijn aanschaf. Bij de demonstratie werd gebruik gemaakt van een al uitgebreid ingespeelde SA-7S1. 

Zelf heb ik het verschil helaas niet gehoord tussen de CD-12/DA-12 en SA-7S1. Maar ik heb ook de neiging om voor nieuw te gaan.
Van Marantz: eindversterkers en een draaitafel

JohnWx

Citaat van: ll0ll op juli 08, 2008, 09:28:46
Die kon ik eerder al kopen voor 200 euro, maar ik ben bang dat het te weinig toegevoegde waarde zal hebben. Ik weet ook niet helemaal precies wat het doet.

ook uit Amersfoort ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

ll0ll

Citaat van: jwx op juli 09, 2008, 20:22:42

ook uit Amersfoort ?

Ja, die dlt-1. Ik kon hem kopen voor 200 euro. Ik vind het veel geld, want ik weet niet of het resultaat 200 euro waard is. Het is wel een mooi kastje om te zien ;)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

ll0ll

Citaat van: RSP op juli 09, 2008, 20:11:28
Ja, sorry ik had moeten verwijzen naar de posts bovenaan de pagina. Ik wilde reageren op de post dat de D-1 veel te duur zou zijn.

De Ebay-aanbieder is inderdaad Richard Huxley. Op zich een aardige kerel, we kregen alleen geen kopje koffie bij het bezoek!

Je zou zeggen dat zo'n D-1 wel top is op 16-bit gebied.
Laatst heeft een handelende vriend van mij een CD-!2/DA-12 met Ken Ishiwata mod (is zeldzaam) ingeruild gekregen op een nieuwe SA-7S1. Bij de demonstratie was het verschil zeker op precisie/details groot genoeg om de koper over te halen tot zijn aanschaf. Bij de demonstratie werd gebruik gemaakt van een al uitgebreid ingespeelde SA-7S1. 

Zelf heb ik het verschil helaas niet gehoord tussen de CD-12/DA-12 en SA-7S1. Maar ik heb ook de neiging om voor nieuw te gaan.

Ik heb hem een paar keer op de mail gehad, hij handelt in dergelijke dingen, heeft meerdere malen een D-1 te koop gehad. Aardige kerel.
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen