Citaat van: Geoffrey op september 13, 2018, 09:05:29Ook 3D en ISO met Kodi? Ik vind Kodi echt helemaal niks trouwens. Ik heb dat op mijn PC gehad om eventueel mijn mediaplayer te vervangen. Ik kreeg het 3D niet echt voorelkaar met 3D instellingen. Ik heb nu een Xtreamer Sidewinder 3 en wat men erover zegt, hij heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Alles speelt hij af zonder bijprogramma's. Behalve 4K files. Daar is hij weer te oud voor. Dus TZT ga ik de Dune kopen.
Ik had, nu ja heb hem nog staat nu bij mijn pa, een HDI Dune Duo, een ding van meer dan 15 jaar geleden... dus gene atmos bv. Dus ik zocht ook iets.
Ik speel weinig spellethes, maar een potje FIFA voetbal vind ik al eens leuk. Vliegsimulatoren zoals XPLANE en MS Flight Simulator lust ik wel. Maar daarvoor een XBOX X kopen vond ik wat overkill, tot ik ontdekte dat KODI daar ook op draait.
Nog geen moment spijt van gehad, heb een krachtige spelconsole, BluRay speler, en KODI speelt hier alles video af, MP4, MKV en ISOS, 4K, HDR, Dolby TrueHD Atmos, ...
Hoe het zit met 3D ge ik niet beantwoorden, want geen ervaring mee (ik word letterlijk kotsmisselijk van 3D beelden).