Citaat van: Frits Denon op augustus 04, 2023, 15:20:44Je leest het veel, gedoe met moederborden en processoren. Ik heb geen spijt dat ik een tijd geleden afscheid genomen heb van mijn SR 6009 en weer "vooruit" gegaan ben met een dikke Denon PMA 2010ae in een stereo 2.1 opstelling bij de TV. Werkt altijd en goed. En mijn vrouw weet er ook mee om te gaan.
Volgens mij een beetje ongelijke strijd tussen de 2 versterkers die je noemt. Met 5 minuten naslaan via Google ga ik er eigenlijk van uit dat de Denon ongeveer gehakt maakt van de Marantz
Erg fraaie en interessante amp in ieder geval die PMA.
Speelt je center dan altijd mee of heb je er zelf een mechanische schakelaar tussen gezet?
Marantz apparaten met processoren er in ben ik ook niet super enthousiast over. Hoewel mijn netwerkspeler hier weinig reden voor geeft. Erg fijne machine. Op de aansturing via de app na dan. Hier heeft Marantz volgens mij de boot goed gemist.
Ik speel zelf het geluid van de meeste films alleen maar in stereo over de PM14. Via de dac van de NA11 klinkt dit als een huis. Het geluidbeeld is zo mooi en 3D dat de center meestal gewoon lijkt mee te doen.
En naast de DS30's voegt mijn sub toch niets meer aan het laag toe.