Citaat van: bramdg op februari 01, 2009, 21:16:23
Hallo,
Momenteel speel ik met een Sony PS-LX350 Draaitafel, ben wel tevreden ...maar en zijn zeker wel veel betere tafels
Ben erg onder de indruk (uiterlijk) als ik die PRO-JECT tafels zie zo minimalistisch en je ziet gewoon de snaar lopen van de motor naar de tafel.
Zoek eigenlijk dus zo een model speler...
Is ook zo bij de Marantz TT15S1 maar wel erg veel te duur nieuw
Heeft iemand zo al eens een gelijk welk type van PRO-JECT horen spelen en hoe klinkt die tov een draaitafel gerenormeerd merk.
Heeft iemand al ooit een TT15S1 horen spelen ?
Hangt zeker allemaal nog meer af met welk element er gebruikt word
Alvast bedankt voor de komende reacties
Bram
Niet je SONY verloochenen
Voor dat geld heb je een toppertje mooi gemaakt voor dat geld niet die losse tolerantie van die echte 1200 klonen losse kabels aansluiting etc.etc.
Alleen even op de juiste plaatsen wat dempings matriaal a la loodbitum en wat dingen vast zetten en voor af en toe een plaat HEERLIJK
Maar weet ook wel dat er beter is maar ga je dat ook er aan af luisteren ? heb zelf diversen Thorens Proje(c)kt Rega DENON gehad en dat was ook mooi maar die paar platen die ik draai
Maar heb er nu een allemans vriend element te leen erin een DENON DL-160 gewoon top heerlijk en ik heb er een GRADO 1016 of zoiets in gehad ook zeer lekker
Maar moet toegeven sommige draaitafels zijn prachtig al doen ze niks en staan ze uit
Succes verder