Service bedrijf Marantz in Elst

Gestart door ll0ll, juli 03, 2007, 13:32:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MadVillain

Als die al bij jou staat dan is dat 100% niet nodig   :-D

HAL9000

Citaat van: MadVillain op februari 06, 2008, 19:52:37
Als die al bij jou staat dan is dat 100% niet nodig   :-D

Bedankt voor de opmerking  notworthy

ja meestal gaat het wel 100% weg al het bij mij vandaan komt  :wink:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

TurboMarco

Ook dat doen ze wel bij audio service te elst  :-)

Ongetwijfeld zullen ze daar heel wat meer rekenen,zo gaat dat nu eenmaal in een bedrijf en dat is heel logisch!,mensen moeten immers aan de vreet gehouden worden.

Een beunhaas is meestal wel goedkoper  :yes:

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Willem-A

#18
Buitengewoon goed bedrijf die erg hulpvaardig zijn. Zo hebben ze mij telefonisch geholpen met een probleem aan een 502 luidspreker van Mordaunt Short. Ook waren ze bereid een schema op te sturen, i.v.m. de ingebouwde versterker. Ze wilden er niets voor hebben, maar een taart was wel erg lekker... :yes: En dus heb ik die laten bezorgen! Ik heb al vaker een vraag aan ze gesteld, maar geef het ook aan ze door als ik iets ontdek in een apparaat. Zo help je elkaar, maar nogmaals, goed bedrijf, want niet iedereen neemt de tijd voor je.  :yes:

MadVillain

binnenkort gaat mijn p,17 en cd14 voor een servicebeurt naar hun toe. Ik ben benieuwd...

JohnWx

Accuphase laat niet zo maar zijn spullen daar repareren....


en niet via een dealer doen die doet de reparatie 1.8 x bedrag
zei doen reparatie bedrag + de btw
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.