Citaat van: Paul1th op februari 08, 2021, 11:16:17
Ja t is nu veel beter!!!
als ik aan kabels denk waar koop ik die dan?
ik wil voor de fronts en de center een wat betere kabel
heb jij een suggestie ?
een vriend had over de supra fly 3.4 maar dat word al best prijzig
heb een maal 2 en 3 en 4 meter nodig?
mvg Paul
Speakerkabels daar gaan vele, vele discussies over.
Ik heb ze van zeer prijzig tot betaalbaar gehad en nooit enig verschil kunnen waarnemen.
En dat is nu net het punt, veel zeggen wel verschil te kunnen horen, maar dat is het nu net.
Ook beweren vele dat zij verschil in versterkers horen, terwijl blinde testen bewijzen dat mensen hun eigen versterker er niet tussen uit kunnen halen.
Ook interlinks doen in dit verhaal mee, om over voedingskabels, stekkerdozen ect maar te zwijgen......
Koop waar je een goed "gevoel" bij krijgt, daar gaat het om, het grootste deel van de audio beleving vind plaats TUSSEN de oren, en niet in de oren !!
Als jij denkt dat het beter is, zal het ook beter klinken, simpel.
Om het een beetje realistisch te houden qua mystiek en budget denk ik aan de volgende kabel en aansluiting:
Inakustik Speakerkabel 2,5mm Premium Silver (per meter verkrijgbaar vaak
in Duitsland goedkoper)
Nakamichi banaanstekkers of vorkstekkers (Marktplaats).
De Inakustic is een koper/zilver kabel van uitstekend kwaliteit en goede dikte, en betaalbaar, de Nakamichi stekkers zijn ook prima en geen onzin toestanden, beide werkte bij mij prima.
Maar je kan ook de wondere wereld in stappen van kabels die bij volle maan koud getrokken zijn, en waar een eenhoorn overheen gepiest heeft, maar dan gaat er een gat in de bankrekening geslagen worden......