Bedankt dat u contact met ons opneemt.
Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij bevestigen dat Vtuner, de aanbieder van internetradiostations op sommige van onze producten, haar gratis diensten heeft veranderd in een betaald abonnement voor een jaarlijks bedrag van $3. U kunt toegang krijgen tot de opgeslagen radiostations, maar de zoekfuncties zijn geblokkeerd.
Wij als fabrikant zijn een technologie provider waarbij we garant staan voor technische implementatie van verschillende diensten (in dit geval internetradio). Binnen het Heos ecosysteem worden bijvoorbeeld ook diensten van Spotify en TIDAL aangeboden, waar we ook niet verantwoordelijk kunnen zijn voor eventuele veranderingen in het commercieel beleid van deze diensten. vTuner werkt technisch nog zonder problemen, echter heeft vTuner er voor gekozen het commercieel beleid te herzien.
Bezoek de website van Vtuner voor meer informatie.
http://www.vtuner.com/ Een mogelijke workaround op dit moment is het gebruik van een App op uw smartphone die Internetradio (bijv. Tunein) kan afspelen en die Radiostations naar uw toestel kan streamen via Airplay of Bluetooth afhankelijk van het apparaat dat u bezit. Ook is het een mogelijkheid, indien u in bezit bent van een decoder via uw tv provider, deze aan te sluiten op uw receiver om via deze weg radio te luisteren.
Indien u verdere technische assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Thijn
Klant Door CSS web (Paret Werner) (28/02/2020 02:15 AM)
Deze feedback heeft betrekking op:
https://marantz-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/7102Ik heb een NA6005 en inderdaad problemen met Vtuner.
Ze vragen 3 dollar per jaar.
Maar wat gaat Marantz ondernemen voor hun klanten