[1 April grap] Sluiting van het forum, be

Gestart door Maurice, april 01, 2008, 11:44:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

vielzweck

Citaat van: Maurice op april 01, 2008, 21:45:22
Voordat ik serieuze biedingen krijg ;)
Luidsprekerkabel en cd-speler zijn trouwens wel al te koop!

en als je straks oud ben en ik stokoud en die rotel speelt nog altijd (waarom zou die kapot gaan) dat we het dan nog mogen beleven dat je die spullen via deze (je eigen) site alsnog te koop gaat aanbieden :yes: :yes:
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

HiFi gek

#16
Maurice

Hoe kan je nou toch in hemelsnaam zo'n geintje maken man .
Ik schrok mij te pletter en dacht , ik stap nu op mijn motorfiets en rij met 250 km/h tegen een viaduct aan , maar helaas de motor wilde niet starten , de accu was leeg .

Ik liep weer zwaar gefrustreerd naar binnen , zette de stereo aan en draaide de volume knop in een keer op maximaal en blies de hele zooi in één keer de lucht in .
Je wordt bedankt met je 1 april geintje , ik heb nu dus niks meer en kan weer van voren af aan gaan sparen en de installatie weer gaan opbouwen vanuit niets .

Maar het belangrijkste is toch dat ik nog leeft , dankzij een lege motorfiets accu .


Groeten   Edwin  B      hihihihi

thom


joep

Was niet leuk om te lezen op 1 april. Dacht och zal wel niet waar zijn. Maar mijn bezoek aan het Marantzforum is sindsdien nog maar 10% van wat het was. Raar maar waar.

Maurice

Citaat van: joep op april 14, 2008, 23:08:28
Was niet leuk om te lezen op 1 april. Dacht och zal wel niet waar zijn. Maar mijn bezoek aan het Marantzforum is sindsdien nog maar 10% van wat het was. Raar maar waar.
nopompom
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Leonneke

Citaat van: joep op april 14, 2008, 23:08:28Was niet leuk om te lezen op 1 april. Dacht och zal wel niet waar zijn. Maar mijn bezoek aan het Marantzforum is sindsdien nog maar 10% van wat het was. Raar maar waar.

Okay ..........  Niet iedereen vindt het geintje even leuk. Goed natuurlijk dat je zelf aangeeft dat je minder op de site te vinden bent. We zijn nu echter 2 weken verder, dan mag de boosheid en teleurstelling weer verdwenen zijn.

Schouders eronder, surfen, mailen en chatten. Laten we met z'n allen proberen jou weer 90 % actiever te maken.

Blijft een leuk forum  :-D :-D
Groetjes Leonneke .  . ...

mars

 stupid

ondanks dat ik op het ogenblik helemaal geen marantz stuff heb  redface, vind ik dit het leukste audio forum :yes:

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun