Hé Ton, dank voor je commentaar, in real-live is het resultaat van de verlichting nog mooier dan op de foto`s.
Globaal gezien vallen de afwijkingen wel mee van dit toestel, doch informeren resulteert meestal in je voordeel.
Vind wel opmerkelijk dat het uitgangsvermogen van jouw 2018, 2x28watt afgeeft, ...verhogen van de spanning van de balanseindtrap en verlagen van de belastingsimpedantie kan je uitgangsvermogen verhogen doch wordt begrenst door de dissipatie van de gebruikte torren, maar goed, in jouw geval mooi meegenomen!
Deze 2220 geeft al wel redelijk geluid, is daarnet getuned op de juiste frequentie, verder zijn de oorspronkelijke hemelsbrede middenfrequent filters vervangen door smallere, doch (gezien mijn kritische instelling) nog niet 100% naar mijn zin, verder rest mij vanaf dit laatste punt alles nog op de meetbank aan te sluiten en evt. afregelen, dan de voorversterker en eindtrappen "doorfluiten", bekijken en beluisteren.
(Daarna kunnen de andere 2220, 2225, en 2235b onder mijn handen genomen worden, zijn allen door de vorige eigenaars na tientallen jaren off-line "even" aangesloten geweest om te testen...)
Maak mij maar lekker met je 2270!
enne ik heb evenveel plezier van deze te herstellen als te luisteren naar deze toestellen ...
gr.
Luc.