Hallo Marantz fans,
De PM10 is een fantastische versterker, de prestatie ten opzichte van de PM11S3 heeft de PM10 waar gemaakt.
En ook ten opzichte van de ingeruilde PM11S1 en SA11S1.
Nu genieten we volop van de prachtige audio die de PM10 en SA10 ons voorschotelt.
Heb ook geluisterd naar andere merken maar Marantz heeft mijn vrouw en ik overtuigd dat het een prachtig geluidsbeeld neer zet in onze ruimte in combinatie met B&W weergevers.
Op enig moment moet je een beslissing nemen in het leven wat binnen je mogelijkheden ligt.
Wij samen denken niet aan midden klasse gevoel of zoiets, wij luisteren en dat is bepalend om het wel of niet te doen. Anders kan je beter een goedkoop setje aanschaffen en je verstand op nul zetten.
Het is sowieso een rijkdom om dit te kunnen doen, hard werken mag zich uitbetalen in datgene waar je heel veel plezier aan beleefd. Of het nou een wereld reis, auto of audio is. Genieten staat centraal!
Marantz en B&W hebben ons nooit teleurgesteld, natuurlijk kan het mooier. Maar dan moet je dieper in de buidel tasten, aparte audio ruimte, akoestisch aanpassen, etc. Kan, maar €€€€€€€€€
Groetjes!
Citaat van: hchifi.nl op augustus 22, 2019, 19:20:57
Absoluut, al vind ik persoonlijk Luxman ook wel erg fraai. ik durf te stellen dat de PM10 niks onder doet voor de andere genoemde merken... (een paar niet nader te noemen merken vind ik zelf echt minder presteren)
Met dit soort bedragen gaat bij veel ''gevoel '' meespelen.. objectief luisteren is er voor de meeste niet meer bij als er op een versterker een begeerlijke naam als Accuphase of Mcintosh staat.. veel mensen hebben de keus dan al gemaakt zonder uberhaupt te luisteren, Marantz word dan afgeschreven omdat deze voornamelijk bekend zijn om hun altijd goed presterende middenklassers.. iemand die 8K uitgeeft wilt niet het idee hebben dat hij een middenklasser merk heeft...