Jouw, en mijn, laatste luister sessie.........

Gestart door CBdicX, november 06, 2024, 11:08:48

Vorige topic - Volgende topic

CBdicX

Wat ik altijd opmerkelijk vond was dat Marantz Ken Ishiwata als Marantz's geluid ambasadeur naar voren schoof, een persoon zeer op leeftijd die de versterkers zijn geluid mee gaf  :-o
Maar nu, na het overlijden van Ken zijn er gelukkig de Marantz "Sound Masters", ik mag toch hopen dat deze gasten een leeftijd hebben van onder de 40..... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=Qvud6a4kFdE&list=WL&index=5

mountainbiker

Citaat van: CBdicX op november 06, 2024, 11:08:48Wat ik altijd opmerkelijk vond was dat Marantz Ken Ishiwata als Marantz's geluid ambasadeur naar voren schoof, een persoon zeer op leeftijd die de versterkers zijn geluid mee gaf  :-o
Maar nu, na het overlijden van Ken zijn er gelukkig de Marantz "Sound Masters", ik mag toch hopen dat deze gasten een leeftijd hebben van onder de 40..... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=Qvud6a4kFdE&list=WL&index=5
Ik luister gewoon niet meer naar het gekwaak van al die ouwe grijze mannetjes. Was het helemaal spuugzat.
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

CBdicX

Citaat van: mountainbiker op november 06, 2024, 11:22:25Ik luister gewoon niet meer naar het gekwaak van al die ouwe grijze mannetjes. Was het helemaal spuugzat.

Gezien mijn leeftijd vermoed ik dat ik die huidige "rommel set" die ik nu heb staan best redelijk vind klinken  :-D
(onder de Cinema 70s liggen links de stekkers voor de Height speakers die er nog moeten komen, echter levering is nog steeds niet gebeurd :-( )
Ter ondersteuning van deze zeer bescheiden speakertjes staat er nog wel een SVS SB1000 Pro.
Die SB1000 past to op de mm in dit platen kastje, en lekker op een setje soundpath voetjes.

RHK

Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*