Hallo deskundigen;
Ik heb sinds 10 maand een Marantz NR1606. Het enigste minpuntje tot nu toe is de internetradio. Soms werkt dit weken naar behoren en kun je ongestoord naar je favoriete internetzender luisteren, maar af en toe... En het vervelende is dat het geheel willekeurig gebeurt, dan wil internetradio niet opstarten. Ergens blijft het systeem dan hangen, en het blijft stil vanuit de luidsprekers... In het display staat dan of: Favorites, of Nederland verder gebeurt er niks, ik kan dan nog wel alle overige dingen opstarten (TV-kijken, Apple TV kijken, Blu-ray kijken of CD luisteren), maar zodra ik naar internetradio schakel... stilte. Als modem heb ik een CISKO EPC3212 van Ziggo gekregen, daarachter een TP-LINK AC750. De marantz is via een LAN kabel met de router verbonden. Dus niet met Wifi. Sinds vandaag gebeurt het ook nog dat als ik naar een belgische zender luister (Nostalgie 102.9 FM) dat het geluid tijdens de uitzending uitvalt, Waar kan dit allemaal aan liggen? Alvast bedankt voor jullie mening/oplossing!
Overigens heb ik deze vraag ook aan Marantz gesteld en die geeft als oplossing een "harde reset" dit helpt overigens niks.