Hallo,
Heb een vraag, ik heb een versterker van marantz en die valt uit als ik te hard muziek draait, je raad het al ik schrok me dood.
Het zit zo ik heb vorig jaar een blue ray speler van marantz waar ik nog al wat problemen mee heb (UD5007). Hij is naar de maker geweest en heb probleem was niet opgelost + toen ik er een cd in had en die een beetje hard aan had viel de reciever in eens uit en rook ik een elektrische geur (omschrijf het maar even zo) ik schok me uiteraard dood en heb direct weer de winkel gebeld waar ik mijn blue ray speler heb gekocht en die is nu weer naar de maker.
Dit probleem had ik nog niet voor dat ik mijn blue ray speler had, ik had hem wel eens waar hard staan maar niet te hard. Want ik heb hem in het verleden nog wel eens harden gehad.
Ik ging vandaag eens proberen wat er gebeurd als ik mijn laptop aansluit en daar muziek vanaf draai. En je raad het al nu valt die met mijn laptop ook uit terwijl die dat eerder nooit deed.
Wat is er nu aan de hand vraag ik mij af. Heeft de blue ray speler nu mijn reciever gesloopt of is die gewoon toevallig nu net kappot gegaan die reciever is een jaar of 5 oud, zou zeggen dat kwaliteit van marantz wel langer mee gaat toch en opgeblazen lijkt mij echt heel onwaarschijnlijk helemaal omdat beide producten van marantz zijn en dan zou je denken dat dat op elkaar afgesteld is toch??
Hoop dat iemand mij iets kan vertellen
Alvast bedankt