Marantz CC4300 5 cd wisselaar speelt meeste cd's niet af

Gestart door pannekoek, januari 20, 2017, 20:00:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pannekoek

Beste forumleden,

Sinds vanmiddag ben ik trots eigenaar van een marantz 5 cd wisselaar type cc 4300.
Per toeval speelde de eerste cd goed af.

Helaas het volgende niet. De tweede was een gebrande cd, dus dacht dat het daaraan zou liggen.
Maar jammer genoeg speelt de cd speler de meeste cd's gewoon niet af.

Terwijl er tot nu toe twee cd's wel gewoon zonder problemen afspeelt. Maar ook alleen die twee. :(
Ik vind dat heel apart.


Waar ligt dit aan en hoe los ik dit op?

Jullie zouden me zo blij maken met een oplossing.. anders moet ik maar aan *kuch*.. spotify... Maar dat wil ik eigenlijk echt niet.

De persoon die mij de oplossing geeft mag een krat bier komen opdrinken in amsterdam oost.

Groetjes Bart



pannekoek

Thanks voor de snelle posts! Obviously heb ik nog geen tijd gehad om de lens schoon te maken maar dat ga ik zeker doen! :) Thanks voor de tip en het filmpje.

Wordt de cd speler door een vieze lens dan gewoon selectief? Het lijkt zo raar dat een enkele cd wel goed wordt afgespeeld. Geluid is ook goed en geen gekke bijgeluiden.

Zat ook op ebay al te kijken naar een vervangende laser unit. Wat vinden jullie daarvan (mocht het schoonmaken niet werken) of is dit een risky operation?

AkTeVox

Citaat van: pannekoek op januari 20, 2017, 20:46:03

Wordt de cd speler door een vieze lens dan gewoon selectief? Het lijkt zo raar dat een enkele cd wel goed wordt afgespeeld. Geluid is ook goed en geen gekke bijgeluiden.

Zat ook op ebay al te kijken naar een vervangende laser unit. Wat vinden jullie daarvan (mocht het schoonmaken niet werken) of is dit een risky operation?

Vraag 1: ja

Vraag 2 : als je een beetje handig bent valt het allemaal wel mee.