Spotify op na 8005 ?

Gestart door fleetwood, september 30, 2016, 21:55:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fleetwood

Alles netwerkabels uit de router gehaald , terug ingestoken dan stroom er even afgehaald en terug laten opstarten en nu werkt het .

Zep

Aha toch de stroom er ook af....perfect, veel plezier  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

fleetwood

Eerste indruk : Heb via spotify London Grammer beluisterd en klinkt in mijn oren helemaal goed . De speler is aangesloten op een pm ki pearl lite met b&w 683 speakers

xander32

#18
Mooie set hoor; Marantz is altijd al een fijne combi met B&W geweest.
Veel luisterplezier, enne, wellicht hier een eigen draadje aanmaken in 'Sets van leden'  :yes:.


Citaat van: fleetwood op oktober 01, 2016, 15:54:27
Eerste indruk : Heb via spotify London Grammer beluisterd en klinkt in mijn oren helemaal goed . De speler is aangesloten op een pm ki pearl lite met b&w 683 speakers

fleetwood

De tweede indruk is nog steeds goed ,wat wel opvalt dat dit ding luid is , met andere woorden: de volume knop moet echt niet omhoog om een goed volume te hebben .
Je merkt ook wel via spotify goede opnames en minder goeie op en dat is voor mij een teken dat de na 8005 capabel is .

xander32

De NA8005 kent dus een hoge output, heb je fijn wat meer headroom met de versterker.

Citaat van: fleetwood op oktober 01, 2016, 18:32:25
De tweede indruk is nog steeds goed ,wat wel opvalt dat dit ding luid is , met andere woorden: de volume knop moet echt niet omhoog om een goed volume te hebben .
Je merkt ook wel via spotify goede opnames en minder goeie op en dat is voor mij een teken dat de na 8005 capabel is .