Probleem met UD5007 Netflix

Gestart door Arno1987, augustus 12, 2016, 15:52:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Arno1987

Hallo,

Ik heb een probleem op mijn UD 5007 met Netflix. Ik heb het volgende naar marantz gestuurd en vroeg me af of iemand het probleem herkent en er misschien een oplossing voor heeft.

Sowieso duurt het vaak lang om een film of serie te laden, en regelmatig blijft die hangen bij het laden en moet ik vaak terug in het menu en weer opnieuw beginnen. Als ik dit dan een paar keer blijf doen dan doet die het uiteindelijk wel. en soms heb ik ook dat het zolang duurt dat ik maar wat ander ga kijken.

Als ik een film of serie stop zet en later op de dag of een paar dagen later verder wil kijken doet die het niet, hij blijft hangen bij het laden.

Als ik een film of serie wil verder of terug spoelen blijft die ook wederom weer hangen bij het laden.

Laats kreeg ik er nog een anders raar probleem bij. Toen ik een serie verder wou kijken bleef die wederom weer hangen bij het laden. Ik ben toen heel vaak weer terug naar het menu van netflix gegaan en weer opnieuw geprobeerd, maar hij bleef hangen bij het laden, en op den duur sprong die naar het DLNA menu?? heel raar dus. Dat kan lijkt mij niet aan de internet verbinding liggen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt

Arno

twan84

Ik herken de problemen en heb al van alles geprobeerd (internet rechtstreeks aansluiten zonder router / firmware update / opnieuw inloggen netflix / veel schelden).

Ik ben benieuwd naar de reactie van Marantz.