Eén van de beste SACD players voor zelfgebrande SACD's is de Denon DVD-3910. Ik heb er in de loop van een jaar zeven stuks gekocht en één 2910. Tweedehands want nieuw waren ze te duur. Zelf heb ik er twee, één voor reserve, want als die stuk gaat zijn ze niet meer te krijg of te betalen. Heb ongeveer 750 SACD's gebrand. Op rutracker kan men ongeveer 1200 vinden. Een vriend van mij maakte ze ook zelf met Philips SuperAuthor 3.0. van high res files. De software heb ik wel, maar het schijn niet eenvoudig te zijn om zelf te maken. Ik maak er DVD-Audio van, dat is gemakkelijker, klinkt niet zo goed. De ISO's kan met IMGburn gebrand worden. Maar eerst controleren of ze goed zijn. Dit kan met Foobar. Maar speelt slechts in de lage resolutie af. Wel moet de plug-in foo-input geïnstalleerd worden. Bij het branden krijg je de melding dat de ISO niet conform de norm is. Dat negeren en gewoon branden. Trouwens de Philips software is ook op rutracker te krijg als je je verveelt. Met google chrome vertalen, maar in het engels anders worden de titels van de songs naar het nederlans vertaald, wat niet zo handig is.