Rc3200ab wil niet meer met de sr9600 communiceren.

Gestart door ChantalMusch, mei 22, 2016, 10:58:41

Vorige topic - Volgende topic

ChantalMusch

Gisteren toch weer zoiets raars. Zitten we televisie te kijken werkt de afstandsbediening niet meer op de receiver.  Via de sure remote toch nog de receiver kunnen bedienen maar dat is niet de allerbeste oplossing.

Heb al van alles geprobeerd om de afstandsbediening weer werkend te krijgen maar helaas.

Bij mij instelling watch dss gaat het systeem en het beeldscherm aan naar het kanaal voor de kpn kast. Nu doet alleen het beeldscherm het nog. Lees, die gaat aan en uit maar de receiver moeten we met de hand bedienen, met vandaag deels de sure remote app. 

Zep

Citaat van: ChantalMusch op mei 22, 2016, 10:58:41
Heb al van alles geprobeerd om de afstandsbediening weer werkend te krijgen maar helaas.

Die kunnen wel eens defect raken, had een RC013SR waarvan de volume regeling het opeens begaf  :?
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

ChantalMusch

Hey rare is dat hij het zondag middag in een keer weer deed. Zal wel een bitje scheef gezeten hebben of zo

Mitico

Gecontroleerd op lekkende batterijen? Ik had het namelijk een tijdje terug ook, en was er gelukkig nog op tijd bij. Het schermpje viel af en toe uit, en schrok me wild toen ik de batterijen eruit haalde. Gelukkig goed schoon kunnen maken en hij werkt weer als vanouds. Ding vreet wel batterijen, en ik gebruik de AB niet heel erg veel eerlijk gezegd.