Hallo allemaal,
Ten einde raad vragen wij hulp met onze Marantz 1605 receiver en de tv ontvangst.
We hebben een Marantz NR1605 receiver met een humax harddisk recorder, Pansonic plasma TV, UPC/Ziggo aansluiting.
In het begin hebben wij grote moeite gehad om alles goed aangesloten en ingesteld te krijgen. De HDMI kabel die onder de grond was getrokken van onze tv naar de apparatuur in de trapkast bleek stuk te zijn gegaan. Nu hebben wij een cat6 kabel met een marmitek kastje waarmee je via een cat6 kabel tv kunt kijken. Dat werkte. Tot ik vanavond wat geluidsinstellingen wilde veranderen (de centerspeaker deed het niet meer). Het beeld verdween en krijg ik ook met geen mogelijkheid meer terug (searching tx staat linksboven in beeld). Wij hebben wel het geluid van de tv, maar geen beeld meer. Ik heb op de humax, marantz en tv geprobeerd om instellingen te veranderen en zodoende weer beeld te krijgen, maar helaas zonder resultaat (misschien heb ik instellingen wel onjuist veranderd?).
Onze vraag is daarom: Wie kan ons eenmalig helpen om alles perfect aangesloten en geïnstalleerd te krijgen?
Wat bieden wij: van onkostenvergoeding + een vers bakje bonenkoffie tot onkostenvergoeding + 20 Euro per uur.
Net wat je ervoor wilt.
Daarbij krijg je onze dankbaarheid en eeuwige roem!
Je zou ons echt enorm blij maken als het weer werkt!!