geen geluid netflix TV

Gestart door deuverman, maart 14, 2016, 13:31:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

deuverman

Hallo,

Ik heb een marantz nr1605, vorige week kon ik geen verbinding maken met spotify connect waardoor ik de marantz heb gereset naar fabrieksinstellingen.

Alles heb ik weer ingesteld en werkt, maar ik krijg nu opeens geen geluid via netflix, de app wordt via de tv afgespeeld.
De tv moet dus audio terug geven aan de nr1605.
Voor de reset deed alles prima, maar nu krijg ik het niet aan praat. Ik neem aan dat dit bij de receiver ligt aangezien ik niets heb aangepast op de TV.

Ik krijg niet voor elkaar als ik hdmi output verander of iets dergelijks,.

Ik heb een sony KDL50W829

EDIT: Het is niet alleen netflix, maar ook de menu's van de tv geven geen geluid.

hchifi.nl

Hoe heb je de tv aangesloten ?

HDMI of optisch ?

Heb je de TV-audio ingang op de juiste manier geconfigureerd ?

Verwacht geen defect aan de receiver maar een instelling die niet juist staat en dat komt
omdat je de receiver hebt gereset.
H&C Hifi, al ruim 20 jaar een begrip !

Nu bereikbaar via Whatsapp !! 06-13638838

Onze openingstijden :
ma GESLOTEN
di GESLOTEN
wo 10.00u-19.30u
do 10.00-19.30u
vr 10.00u-20.30u
za 10.00u-17.00u

Tel. 0031 (0) 478-515

deuverman

Alles op HDMI aangesloten.. Alle kastjes (media player, kpn, console) werken prima, deze aangesloten op de receiver.

Ik verwacht ook niet dat er is defect is, maar ik krijg die instelling maar niet voor elkaar.

hchifi.nl

Dan moet de TV via ARC het geluid ontvangen.

Ga het menu in en ga naar het kopje ingangen.
Daarna ga je naar onder en kijk je wat er bij het vakje TV-Audio voor aansluiting er is toegewezen.

H&C Hifi, al ruim 20 jaar een begrip !

Nu bereikbaar via Whatsapp !! 06-13638838

Onze openingstijden :
ma GESLOTEN
di GESLOTEN
wo 10.00u-19.30u
do 10.00-19.30u
vr 10.00u-20.30u
za 10.00u-17.00u

Tel. 0031 (0) 478-515

deuverman

heb nog een keer HDMI pass trough aangezet.,
En hij werkt nu wel vreemd genoeg.