Probleem roze/paarse flitsen Marantz SR 5006

Gestart door mrkklppr, januari 28, 2016, 16:13:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mrkklppr

Beste mensen hier op het forum,

Ik heb sinds twee dagen een Marantz receiver en heb een klein probleempje, na wat zoeken kwam ik op dit forum terecht. Ik heb mijn  probleem op verschillende manieren gegoogeld maar geen oplossing kunnen vinden.
Ik heb sinds kort een Marantz SR 5006 tweedehands gekocht. Bij de persoon die hem had werkte alles perfect, en bij mij thuis ook, alleen mijn PS4 doet een beetje vreemd. Tot nu toe als ik een blu ray film kijk via mijn PS4 krijg ik vaak tijdens het kijken 1 of 2 keer over de gehele film een roze flits door het beeld. Geluid valt niet weg en de flits duurt echt een split seconde. Als ik via de Horizonbox kijkt komt dit probleem niet voor. Nu maak ik mijn zorgen, omdat ik hem tweedehands heb gekocht, of het misschien een hdmi board is die begint te falen.
Heb de kabels allemaal al eens omgewisseld en verschillende hdmi ingangen gebruikt. Weet iemand hier misschien meer over of kan mij wat geruststellen hierover? Is het een probleem met de handshake of hdcp?
Bij voorbaat dank voor jullie reactie

PS4 -> Marantz Sr5006-> Samsung LE32B350F1W

Spikes25

Ik zou ook eens contact opnemen met Marantz, misschien kunnen zij jou verder helpen.

Maar misschien is het mogelijk om bijvoorbeeld een Blu ray / speler aan te sluiten, Even kijken wat die speler gaat doen. Moet je natuurlijk wel zo apparaat ergens kunnen lenen.
Suc6


"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain."
― Bob Marley

mrkklppr

Heb er zelf nog één ergens staan die niet gebruikt wordt, dus zou die kunnen aansluiten en zien wat die doet.