Na laatste update van de SR7007 is hij na enkele dagen dood.

Gestart door MPvDam, november 26, 2015, 18:06:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MPvDam

Van het weekend de SR7007 geüpdatet naar de laatste firmware en nu bij thuiskomst is hij helemaal dood en met geen mogelijkheid aan te krijgen. Hebben meer mensen hier last van?

Spikes25

Ik heb op de SR 7007 de laatste up-date nog niet geïnstalleerd. Dus bij mij werkt deze gewoon.
Ik zou eens contact zoeken met Marantz  of met Audio service.  http://www.audioservice.nl/contactnl
Laat ons de uitkomst even weten
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain."
― Bob Marley

MPvDam

Als hij alles goed doet dan zeker de update niet installeren (Never change een winning team). Ik heb een e-mail richting audioservice gestuurd en wacht (on)geduldig even af. Zodra ik wat weet laat ik het gelijk weten hier op het forum.

pameijer

Helaas staat de SR7007 bekend om zijn matige kwaliteit. Op HTforum is een draadje gewijd aan deze problemen en je bent de enigste niet. Of het met de update te maken heeft of niet daar kom je niet achter denk ik. Maar waarom contact met Audioservice opnemen en niet met de winkel waar je hem gekocht hebt?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

MPvDam

Ik heb met Audioservice contact opgenomen, omdat hij buiten de garantie is. Jammer dat het inderdaad een probleem geval is, maar ruim 2 jaar goed gespeeld en dus best wel tevreden over deze SR7007.

pameijer

Persoonlijk vind ik ruim 2 jaar niks voor zo'n kostbaar apparaat. Dat ging vroeger gewoon 20 jaar mee dit spul.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

MPvDam

#6
De SR7007 is kosteloos, binnen 1,5 week, gerepareerd door importeur. Werkzaamheden voeding hersteld, 1 x R vervangen, systeemreset uitgevoerd, functie/powertest uitgevoerd. Ik ben weer een blij mens.

Spikes25

Kijk dit zijn (goede) berichten, en een goede service van de importeur. Het lijkt er dan op, dat de up-date het defect heeft veroorzaakt.
Heb je daar naar geïnformeerd ?

En nog bedankt voor je reactie
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain."
― Bob Marley

janlemmens

Over de service van de importeur kan ik alleen maar lovend zijn! Mijn SR7005   4 jaar oud gerepareerd, totale HDMI printplaat vervangen door audioservice. Kosten 80 euro hetgeen alleen arbeidsloon is. Onderdelen a 480 euro exclusief BTW voor 0 euro! Coulance van de importeur!

Frits Denon

Waarom hebben zoveel receivers last van fouten na een update? Kan iemand (importeur?) daar meer over vertellen?

Ik ga nu mijn sr 6009 niet meer updaten als dit gemeld wordt vanuit het systeem. Kan hij het zomaar ineens niet meer goed gaan doen na een update en ik heb 'm nog maar een jaar. nonono

Ik heb hier geen goed gevoel over, slecht hoor van Marantz. :x
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4