PM 200 en PM 400

Gestart door cantodea, oktober 24, 2015, 13:42:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cantodea

Hallo,

Ik heb de mogelijkheid om een PM200 of een PM400 te kopen. Ik zou die kopen voor mijn dochter, die graag een vintage set zou willen. De vraag is nu echter welk van de twee versterkers was destijds de betere. Als ik naar de specificaties kijk, zou ik zeggen de PM400. De PM200 zit er echter net iets gelikter uit. Vraagprijs voor de 400 is 50 Euro, voor de 200 vraagt men 120 Euro. Belangrijk is echter de 400 werd nagezien, volgens de verkoper. Kan er iemand wat meer info verzorgen over deze versterkers?
Ohja, en welke vintage speakers zou ik er kunnen voor zoeken?

Mvg,
Cantodea
Primare I22, Arendal Sound 1723 Tower speakers, Bluesound Node 2 Roon endpoint, HAF Room Correction.

cantodea

Lap, zie nu pas dat er een Vintage onderdeel is op het forum, kan iemand het topic verplaatsen aub?
Primare I22, Arendal Sound 1723 Tower speakers, Bluesound Node 2 Roon endpoint, HAF Room Correction.

SB_Marantz

Maakt niet veel uit en als jij het model met de omgekeerde VU meters leuker vindt pak je die maar de prijzen zijn veelal aan de hoge kant , te hoog al je het mij vraagt.
Tevens is het zo als er staat na gekeken is er dan echt goed onderhoudt gepleegd of is er naar gekeken?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM