PM11 S3 staat al een aantal dagen te spelen inclusief een knetterharde demo (volume gaf -20 aan) op verzoek van mijn directe buurman. Mijn buurman was erg onder de indruk.
Bij mij is de versterker in de plaats gekomen van een SR6006+MM7025 combi. Het geluid is niet te vergelijken met elkaar. Zou denk ik ook niet zo moeten zijn. (Ik!)Vind het geluid voller klinken. De tonen komen er mooier uit. Ook hoef ik hem al niet "hard" te zetten alvorens er een goed hoorbaar geluid uit komt.
En (minder belangrijk) er staat wel wat! Mijn vrouw probeert al mijn aankopen tegen te houden en in dit geval heeft ze al gezegd dat ze het, (als die aan staat, want dan zie je de blauwe verlichting) een mooi apparaat vindt.
Groot nadeel is dat apparaat niet te tillen is en hier door niet praktisch is met aansluiten. Meet ook de ruimte in je meubel waar die in komt te staan. Apparaat is erg diep. Gelukkig kan ik mijn bananenstekkers van de luidsprekers er via de bovenkant van de luidsprekeraansluitingen in prikken. In mijn geval reuzenhandig, anders had ik de achterwand van mijn meubel nog meer kapot moeten zagen.