Ik zal me even kort voorstellen (zie geen aparte post hiervoor). Mijn naam is Bert, ruim 20 jaar geleden (toen ik het geld er voor had) kocht ik mijn eerste serieuze set, een Yamaha versterker, cd-speler en tuner (veel plezier van gehad en speelt nog steeds in de huiskamer van mijn broer). Daarna een korte relatie gehad met zo'n 5.1 compleet setje echter miste ik (toen de hype er vanaf was) het goede stereo geluid. Daarna over gestapt op Denon en tot nu toen niet anders meer gehad. Sinds ruim een jaar aan het streamen met een zelfbouw Raspberry Pi met Hifiberry dac ingebouwd.
Prima geluid en werkt vlekkeloos draaiend op linux software, nooit een storing dus zeer stabiel.
Toch kijk je wel eens verder naar wat je graag zou willen, eerlijkheid gebied me toch wel te zeggen dat ik aardig gecharmeerd ben van een PM11s3 en een NA11s1.
Nu is dat bij elkaar een aardig bedrag en wil dan ook dat het goed voor elkaar is. Nu is de vraag hoe goed de steamers van Marantz zijn en de bediening/app daarvan.
Moet zeggen dat ik wel iets huiverig ben na het lezen van de 2 onderstaande berichten, dat is nu net datgene waarop ik niet zit te wachten. Maar even over het algemeen, wat is jullie bevinding.
Hoor graag van jullie.