Probleem met SR7009

Gestart door eijndj, maart 05, 2015, 09:50:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

eijndj

Beste mensen,

Ben sinds eind januari in het bezit van een SR7009. Prachtig apparaat, echter sinds gisterenavond vertoont deze kuren. Kon de receiver niet meer bedienen, met remote control en ook niet met de knoppen op het apparaat zelf. Heb toen een factory reset uitgevoerd die in de handleiding beschreven stond. Apparaat komt in de setup wizard terecht. Vervolgens de tuner ingeschakeld, krijg ook geluid. Via de TV, het onscreen display bekeken. Zie te pas en onpas pixeltjes staan te flikkeren. Naarmate het apparaat langer ingeschakeld is wordt dit steeds erger. Uiteindelijk valt het display op de receiver zelf ook uit en brand alleen de blauwe ring nog om het display. Kan het apparaat dan ook niet meer bedienen. Alleen de stekker eruit help nog.
Iemand suggesties. Laatste firmware update is van eind januari. De betaalde update voor auro heb ik niet aangeschaft. Ik heb al verschillende HDMI kabels geprobeerd. Ook heb ik alle losse apparaten losgetrokken, en alleen de frontspeakers aangesloten.

jowa

Terug brengen naar de winkel, lijkt mij een garantie gevalletje.


Sent from my iPhone using Tapatalk

danny373

Gewoon terug gaan naar de winkel. Heb zelf de SR7009, maar hier nog geen last van gehad.

Marantz SR7009 KEF Q300/200C

eijndj

Bedankt voor jullie reacties

Apparaat is 1,5 week weggeweest. Ze hebben het HDMI PCB vervangen en een software update uitgevoerd.

So far so good.