Aansluiten UD7007 op SR6009

Gestart door MFI67, maart 20, 2015, 21:48:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MFI67

Ik heb nu ud 7007 aangesloten via audio uit op Sr6009 (HDMI blu ray) en monitor rechtstreeks op tv, maar dan geen geluid. Daarom een digitale coax erbij gezet. Cd speel ik alleen analoog in stereo af en functioneert. Middels deze aansluiting kan ik set up menu ook niet zien en moet ik via andere HDMI aansluiting bekijken op tv.(dus heb nu een HDMI aansluiting op tv voor blu ray en 1 voor de sr6009)

Hoe kan ik beste aansluiten? Moet toch mogelijk zijn via 1 HDMI van ud7007 naar sr6009 en dan via HDMI out naar tv? Is dit een instelling of verkeerde aansluiting?

Ik heb dit probleem een keer voorbij zien komen maar geen oplossing hiervoor gevonden. Hopelijk kan iemand mij hier wat wijzer maken.

Groet Marc. 8-)
Marantz SR6009
Marantz UD7007
Audio pro FX04
Kef SPW 2010
Klipsch
HDMI Monstercable/ Audioquest
Analoog van den Hull

RHK

Ja, kan. Bij instellingen UD gaan naar "HDMI" en dan op duaal zetten in jouw geval en dan 1 HDMI naar Sr en via monitor SR HDMI naar tv.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

pameijer

Er is ergens een instelling dat je de audio-uitvoer via HDMI op AMP moet zetten ipv op TV.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

rexp

1 Hdmi van de blu ray naar je SR, en 1 Hdmi van je SR naar je TV. Gėėn Hdmi van je UD naar de TV.

Op de blu ray gebruik je de 'Amp' hdmi aansluiting.

De dubbele Hdmi uitgang op de blu ray is niet voor receiver en tv apart aan te kunnen sluiten., maar voor AV Pure Direct - processing van je beeld en geluid door aparte apparaten. Bij jou doet je receiver beiden.

Overigens had je de juiste manier van aansluiten op pagina 7 van de manual kunnen vinden.

RHK

Citaat van: rexp op maart 21, 2015, 08:47:43
1 Hdmi van de blu ray naar je SR, en 1 Hdmi van je SR naar je TV. Gėėn Hdmi van je UD naar de TV.

Op de blu ray gebruik je de 'Amp' hdmi aansluiting.

De dubbele Hdmi uitgang op de blu ray is niet voor receiver en tv apart aan te kunnen sluiten., maar voor AV Pure Direct - processing van je beeld en geluid door aparte apparaten. Bij jou doet je receiver beiden.

Overigens had je de juiste manier van aansluiten op pagina 7 van de manual kunnen vinden.

Bij de keuze HDMI duaal kan je ook, indien beide HDMI uitgangen op de UD in gebruik, kiezen voor beeld/geluid via tv of beeld/geluid via SR.  8-), En inderdaad, het staat allemaal in de manual.  HB
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

MFI67

Dank allen voor de tips.
Ik heb de av pure direct functie niet goed begrepen en uit gezet. De HDMI kabel naar tv eruit gehaald en alles functioneert zoals het hoort.  hello

Muziekale groet, Marc.
Marantz SR6009
Marantz UD7007
Audio pro FX04
Kef SPW 2010
Klipsch
HDMI Monstercable/ Audioquest
Analoog van den Hull