HUB cq schakeluint

Gestart door Spikes25, februari 22, 2015, 21:55:09

Vorige topic - Volgende topic

Spikes25

Ik heb een vraag m.b.t. een HUB, of schakelunit.
Ik zal eerst proberen uit te leggen waarvoor ik dit wil inzetten.

Ik wil naast mijn receiver, ook een versterker gaan toevoegen, maar dan LOS van de receiver gebruiken, dus stand alone.
M.a.w. dat op de HUB wat de naam ook mogen zijn, waarop ik de frontspeakers aansluit, alsmede de receiver en een versterker. Zodat ik een keuze kan maken welke versterker de speakers aanstuurt.

Mijn vraag bestaat er zoiets kan en klaar te koop,  mocht dit zo zijn, dan graag ook de benaming van dat kastje.

Ben benieuwd

Alvast dank voor de recaties
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain."
― Bob Marley

QuattroNL

Volgens mij bedoel je een speaker schakelkastje.
Die bestaan, in een aantal kwaliteiten (dus prijzen).
Ik heb er verder geen ervaring mee. Wimpeu wel, die heeft een hele mooie (wel hand made geloof ik).

Maar Google er eens op, zal vast wel wat leuks te vinden zijn.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Maus

Nee een speakerschakelkastje schakelt speakers. En geen 2 versterkers.

Zoiets bestaat niet en zul je echt zelf moeten bouwen..

pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

QuattroNL

Citaat van: Maus op februari 22, 2015, 23:03:09

Of je nou 1 versterker naar 2 speakers schakelt of 2 speakers naar 1 versterker, dat zal niet veel uitmaken, tenzij er slimme electronica in het kastje zit (maar dat verwacht ik van niet, tenzij je het kastje van Wim neemt).
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

AkTeVox

Citaat van: Maus op februari 22, 2015, 23:03:09

Mis poes maus. De Dynavox AMP-S doet beide. ;-)
http://www.elektronicatekoop.nl/dynavox-amp-s-versterker-speaker-schakelaar-zwart

Spikes25

Dank je wel mannen, ik heb het niet eerder kunnen vinden op het internet. ik ga me erin verdiepen.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain."
― Bob Marley