advies avreceiver?

Gestart door ikkeenjij36, februari 07, 2015, 20:20:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ikkeenjij36

Hallo nieuw hier op het forum en gelijk al een vraag.
Ik wil graag overstappen van mijn denon x2000 naar een marantz receiver vanwege de bouw en toch wat meer luxe in vergelijk met de denon.
Ook het geluid vd marantz staat mij persoonlijk net wat meer aan als de denon ben ik na een luistersessie achter gekomen.
Ook heb ik al contact met marcel van h&c hifi contact gehad en al een mooie aanbieding kwa prijs gekregen,niks dan lof voor hem.
Nu heb ik toch nog een vraag voor jullie,ik kan waarschijnlijk nog aan een sr5008 komen voor een mooie prijs echter zou dit een slechtere keus zijn dan de sr5009/6009?
Kijk atmos ga ik toch niet gebruiken en waarschijnlijk ook niet in de toekomst,alles zit bij mij bedraad aangesloten en bluetooth mja wat moet ik ermee.
Het gaat ermij om dat ik een goeie receiver koop met voldoende vermogen en ook nog eens dat die stabiel is wat betreft breakdowns,wat kunnen jullie heirover zeggen?
Eventueel kan ik ook nog aan een 6008 komen en dan twijfrl ik weer tussen de 5008 en de 6008.
Ik hoop van jullie een par tips te krijgen.
O ja ik heb niks van de firma apple dus airplay is ook niet belangrijk.
Groeten eric

DansaN

Citaat van: ikkeenjij36 op februari 07, 2015, 20:20:00
Nu heb ik toch nog een vraag voor jullie,ik kan waarschijnlijk nog aan een sr5008 komen voor een mooie prijs echter zou dit een slechtere keus zijn dan de sr5009/6009?
Kijk atmos ga ik toch niet gebruiken en waarschijnlijk ook niet in de toekomst,alles zit bij mij bedraad aangesloten en bluetooth mja wat moet ik ermee.
Noch de SR5009 noch de SR6009 heeft atmos; dit is voorbehouden aan de SR7009.

Als ik je verhaal zo lees, zou ik de receiver kiezen waar je de mooiste deal op kunt krijgen.
Ik weet niet wat de SRx008 en SRx009 serie op dit moment nog doen qua prijs en beschikbaarheid.
Voor hetgeen jij beschrijft voldoen naar mijn idee beide series en hangt het dus af van de kosten.

ikkeenjij36

Ok bedankt ik ga het eens bekijken dan.
Dan blijft er misschien nog budget over voor leuke xtra's