Beste mensen van dit Topic,
Ik bezit sinds een week een Marantz 2015 die ik toevallig voor 5 euro heb gekocht op een rommelmarkt in Monnickendam. Het stikt daar van de oude versterkers van merken zoals sony tot kenwood. digitaal en analoog. Ik was al opzoek naar een vintage model, maar was niet bewust van dit merk en model. vond het 'gewoon'een leuk modelletje.
thuis bleek ALLES nog heel te zijn, compleet te zijn en alles het nog te doen. op de 2fuse front lampjes(8v0.3A) na. Zelfs de bedrading van de radio vliegwiel bleek nog soepel te werken. Een week later en na veel research op het internet ben ik HELEMAAL weg van dit apparaatje van 5euro.
Nu heb ik een paar vragen.
1. Hoe haal ik die kerken lucht uit de versterker?
2. Moet ik die zekeringslampjes bij een speciaal geluidswinkel kopen of kan dat ook bij een standaard elektronica winkeltje.
3. hoe kan ik de duur van dit aparaat garanderen/wat zijn kwetsbare(kritische) onderdelen/moet ik vooral niet mee klooien
4. Waar kan ik een mooie woodcase kopen of heeft iemand ervaring met het zelfmaken van zo'n case?
sorry voor mijn hoeveelheid tekst, ben gewoon erg enthausiast over mijn aanschaf
gr, Jurriƫn Bakker