Om de bediening van al mijn aangesloten apparaten eenvoudiger te maken heb ik een Logitech Harmony afstandsbediening aangeschaft. Alles is nu eenvoudig te bedienen met 1 afstandsbediening, alleen met de Apple TV rechtstreeks aan de TV via HDMI lukte dat niet omdat ik op mijn TV een andere HDMI aansluiting moet opstarten dan dan andere apparaten die met mijn Marantz SR6007 zijn verbonden( DVD recorder, Ziggo HD recorder en Blu-rayspeler). Het leek mij dus eenvoudiger de Apple TV ook aan de Marantz te hangen. Ik heb de Mediaplayer ingang gebruikt, en het bedienen gaat perfect, alleen het beeld was onrustig en gaf zo nu en dan roze flitsen. Toenik de resolutie van de Apple TV verlaagde van 1080p naar 720p HD zwaren de roze flitsen weg, maar nu wordt de Apple TV niet meer gevonden als ik hem opnieuw opstart. Dan blijft het beeld zwart.
Erg lastig , want ik kan dus nu niet meer in mijn Apple TV menu komen om de resolutie weer terug te zetten. Alleen terugzetten naar fabrieksinstellingen zorgde er voor dat de Apple TV weer beeld gaf, maar toen moest ik dus al mijn gegevens weer opnieuw invoeren, erg lastig! Heeft iemand een oplossing?