Marantz arch2.0

Gestart door Dick275, januari 01, 2015, 17:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Dick275

Beste mensen,
Allereerst een ieder een mooi en gezond 2015 gewenst.

Ik ben in het bezit van een Arch 2.0 cd receiver waar ik met veel plezier naar luister.
Er is veel marantz spul langsgekomen de afgelopen jaren, maar van dit apparaat wordt ik echt blij.
Ik krijg alleen niks gevonden op het net over dit apparaat.
Wat weten jullie van de Arch en hebben jullie links.
Graag hoor ik jullie reactie.       En weet iemand waar ik afstandsbediening kan scoren.

Alvast dank voor de genomen moeite.
Groet,
Jullius

Maurice

Ziet er gaaf uit ook!

Kom er ook niet veel info over tegen. Qua afstandsbediening zou je een universele kunnen proberen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

QuattroNL

Welkom hier  pompom

Leuk ding die arch, ken 'm niet!

Qua ab zou je het eens kunnen proberen bij Audio Service Elst (officieel Marantz reparateur). Mogelijk weten zij hoe je er aan kan komen. Mogelijk kunnen zijn 'm nog leveren, al zijn ze niet de goedkoopste (dus hoe graag wil je 'm hebben?)  :wink:
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Dick275

Beste mensen,
Dank voor de reactie.
Die hele Arch blijft een moeilijk geval,maar hij speelt fantastisch samen met mijn Jamo's s606 ( niet de meest geweldige luidspreker) maar in de juiste combi helemaal top.
De AB is inmiddels besteld via een site in de UK. En samen met mijn pro-ject ipod Dock en pro-ject genie3 en spotify connect kom ik de winter wel door.

Als jullie nog wat vinden over de Arch hoor ik het graag. Dick