SR5004 en Xbox One

Gestart door cenobyte, november 06, 2014, 15:35:18

Vorige topic - Volgende topic

cenobyte

Hoi allen,

Zijn er hier nog forumgangers die de combinatie van SR5004 versterken met een X1 gebruiken? Wanneer ik mijn langs men versterker stuur dan zijn snelle beelden van youtube, netflix en games blurry. Rechtstreeks het signaal naar de TV sturen geeft geen problemen.

als ik een PS3, blue-ray speler of TV decoder door de marantz jaag over dezelfde poort en HDMI kabel werkt alles prima.

Ik heb de X1 al op een andere poort aangesloten, een andere HDMI kabel gebruikt maar niks lijkt te helpen.

enig idee waaraan dit kan liggen?

mvg,
Ceno

Marvin

Probeer eens een lagere resolutie, misschien dat dat helpt.
Kan je van daaruit weer verder puzzelen waarom die hoge resolutie niet goed werkt.

cenobyte

Op 720p ooh al geprobeerd Maar had hetzelfde probleem

Marvin

Zijn altijd aparte problemen, overal de nieuwste firmware op staan?
Frame-rate aanpassen?

cenobyte

Firmwire van de versterker is helaas niet up te graden of ik vind er toch niks van terug op de Marantz site voor dit type.

Alle andere hardware is volledig up to date. Ik sta hier voor een raadsel :)

Marvin

50/60/100hz ergens aan te passen?

cenobyte

Sorry voor de hele late reply. ik vermoedt dat het conflict onstaat omdat de Marantz hdmi 1.3 is en de Xbox hdmi 1.4 ondersteunt.

Als een tijdelijke oplossing heb ik nu een audioverbinding gemaakt van de xbox naar de Marantz met een optische kabel en videoverkeer over hdmi rechtstreeks naar de TV. Dit lijkt met toch een gewenst resultaat te geven. Helaas dat er nu een kabel extra moet lopen.

Toch bedankt voor alle suggesties