triangle

Gestart door mountainbiker, november 20, 2014, 16:17:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mountainbiker

Iemand bekend met dit Franse merk? Ze hebben schijnbaar een nieuwe lijn.http://triangle-fr.com/esprit-ez-en.php
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Cornelis1921

Citaat van: mountainbiker op november 20, 2014, 16:17:39
Iemand bekend met dit Franse merk? Ze hebben schijnbaar een nieuwe lijn.http://triangle-fr.com/esprit-ez-en.php
Ja, Zoldar heeft een paar Triangle's in zijn woonkamer staan, en ik heb ze aldaar een keer mogen beluisteren.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

100%Marantz

En? Hoe was het?


iOS
marantz, what else?

Marantz 81

#3
Mooie speakers een heel open sounstage fel in het hoog en mooie midden gebied zwak in het laag

heel goed geschikt voor acoustische live opname,s  ,geen impact in spl maar wel in de open weergave stemmen instrumenten worden heel nauwkeurig weergegeven en vooral op de buizenversterker/platenspeler kan het kippenvel bezorgen :kwijl:

Cornelis1921

Citaat van: 100%Marantz op november 20, 2014, 21:53:12
En? Hoe was het?


iOS
Prachtig. Een zeer open, fris en gedetailleerd klinkende speaker. Niet helemaal mijn smaak, doch beslist niet verkeerd. Erg geschikt voor acoustische muziek en kleine ensembles, hoewel ze volgens mij ook het "grotere werk" zoals symfo en klassiek ook heel goed aankunnen. Ik heb zowel Alice in Chains als Porcupine Tree bij Zoldar gehoord en het klonk allebei zeer indrukwekkend. Ze doen het heel goed of zelfs beter met buisjes (Zoldar's Graaf). Met de Onkyo (Solid State) vond ik ze aan de harde kant. Maar het kan ook aan het feit liggen dat ik buisjes zo mooi vind. :wink:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *