MCR 503 versterker doet opeens niets meer

Gestart door Sjakiezwart, november 21, 2014, 00:23:41

Vorige topic - Volgende topic

Sjakiezwart

Heb al aantal jaar een MCR 503 versterker. Opeens doet hij niets meer. Een paar weken terug had ik het ook, toen na een paar keer op de aan-knop drukken deed hij het weer, maar nu is hij niet meer aan de praat te krijgen.
Iemand een idee wat ik kan doen?

Cornelis1921

Citaat van: Sjakiezwart op november 21, 2014, 00:23:41
Heb al aantal jaar een MCR 503 versterker. Opeens doet hij niets meer. Een paar weken terug had ik het ook, toen na een paar keer op de aan-knop drukken deed hij het weer, maar nu is hij niet meer aan de praat te krijgen.
Iemand een idee wat ik kan doen?
Allereerst, welkom hier!
Als hij nog geen twee jaar oud is met de aankoopbon terug naar de dealer of anders contact opnemen met Audio Service Elst. Is hij ouder dan dat termijn, dan zou ik even wachten totdat iemand met meer verstand van zaken jouw vraag beantwoord.
Het i.i.g. altijd sneu als zo'n jong apparaat het ineens niet meer doet. :| Sterkte!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

polleke_cgc

Eens een fabrieksreset doen, en als dat niet helpt laten herstellen...
De procedure staat in de handleiding onder "microprocessor resetten".
Hopelijk helpt het.

Sjakiezwart

Dank voor de tips, ik ga dat resetten proberen. Hij is iets van 5 jaar oud, komt bij hifi-klubben - toen nog RAF - in Amsterdam vandaan. Ben ik al geweest maar alleen voor het in behandeling nemen vraagt men al iets van 160,- dus dat vond ik wat gortig. Ik laat jullie weten of het geholpen heeft!

Sjakiezwart