Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb het versterkertje zo'n 6 jaar geleden gekocht via Marktplaats. De mensen waar ik het van kocht wisten niet echt wat ze ermee moesten, dus ik verwacht niet dat het veel onderhoud heeft gehad. Aan de binnenkant zie ik ook geen tekenen van vervangen onderdelen (ben een leek op dit gebied maar heb een beetje gegoogled en de elko's (?) lijken me de oude. Zelf heb ik de lampjes ooit vervangen, maar that's it.
De FM tuner zie ik geen stereo ontvangen, maar dat kan komen doordat ik hier in huis (Amsterdam) altijd enorm slechte FM ontvangst heb. Ten tweede heb ik geen fatsoenlijke ontvanger.
Ik probeer te bevatten waar in de lijn van het signaal het probleem zit. Voor een leek zonder meetgereedschap lijkt dat echter lastig. Ik ben wel handig, maar heb geen ervaring op dit gebied.
Met het volume op max hoor ik een klein beetje geluid op alle standen die ik geprobeerd heb: AM, FM en Tape 2. Alle knoppen heb ik uitgebreid heen en weer bewogen en ingedrukt.
Is het wijs om zelf aan de slag te gaan, of hebben jullie betere suggesties? Alvast erg bedankt!