Een vergelijk tussen Marantz en de Philips blu ray speler kan ik je niet geven, ik zou zeggen even google. Ik weet niet of de Philips 3D ondersteund?
Maar de Philips is gebouwd als een Leopard tank, als deze nog werkt zou ik persoonlijk nog even wachten met aanschaf nieuwe speler.....maar dat is mijn mening.
Verschil beeld kwaliteit tussen de UD 5007 en UD 7007 is 0,0, m.a.w. " geen verschil"
Verschil ondanks de 3 jaar leeftijds verschil tussen de Philips en de Marantz speler, is mijn inziens zeker te verwaarlozen......
Geluidskwaliteit, dat moet je zelf gaan beluisteren, volgens mij is dat ook enig sinds te verwaarlozen, ik doel dan op de 5007 en de 7007. Op de site van Marantz kan je een vergelijking zien, maar daar zie ik nauwelijks verschil waar ik van wakker kan liggen.
Nogmaals Als de tank nog werkt, wacht dan op de opvolger van de 5007 en of de 7007.
Ik kan je wel verklappen dat beide UD's geweldig klinken.
Ik heb beide in een ideale omstandigheden ( luister ruimt winkel) mogen beluisteren.
Ik heb eigenlijk geen verschil gehoord tussen de twee, maar mijn gehoor is niet meer van wat het geweest is.
Suc6 met je keuze