Marantz 15s2 of Marantz KI-PEAL

Gestart door walter, mei 09, 2014, 15:56:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

walter

DAG

Is het de mooie waard om meer geld uit te geven voor een Marantz KI-PEAL of om toch te goedkopere Marantz 15s2.
Wie  kan mij echt een voordeel vertellen  zelf gaat mijn Marantz KI PEAL  of toch een Marantz 15le of een "gewone" Marantz  15s2
Of zit er eigenlijk niet zo veel verschil tussen  of alleen de prijs?

Walter

WilliamB

Kan je verder niet helpen, maar ik zie dat er op mp een PM15s2 staat voor een mooie prijs.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

xander32

Citaat van: walter op mei 09, 2014, 15:56:34
DAG

Is het de mooie waard om meer geld uit te geven voor een Marantz KI-PEAL of om toch te goedkopere Marantz 15s2.
Wie  kan mij echt een voordeel vertellen  zelf gaat mijn Marantz KI PEAL  of toch een Marantz 15le of een "gewone" Marantz  15s2
Of zit er eigenlijk niet zo veel verschil tussen  of alleen de prijs?

Walter
... ik verwacht dat de door jouw genoemde elkaar weinig ontlopen; nuance verschillen. Wanneer je reviews moet geloven dan klinkt de KI Pearl ietwat fris t.o.v. diens basis, de pm15s2. De LE heeft ietwat meer kracht, vermogen, dan de pm15s2. Maar ik verwacht dat je in een direct vergelijk maar weinig verschil zal gaan ervaren.

Overigens worden ze geen van allen meer nieuw geleverd. Je bent dus aangewezen op de tweedehands markt.

100%Marantz

Een SA 15 is van de premium reeks, dit is verre van een "gewone" marantz, dat "by the way" al zeer goed is.

Ik zou kiezen op basis van de prijs (en de kleur, als ze verschillend zijn)
Met beide zou je zeer goed gediend moeten zijn.
marantz, what else?

jowa

Staat een Marantz 15 LE set te koop bij onze zuiderburen voor €2050.

Geen idee of de prijs nu marktconform is. Wel erg mooie set  :yes:

Plaatje:


xander32


100%Marantz

Mooie set


Sent from my iOS coffee machine
marantz, what else?