Wie kent deze speakers?

Gestart door Dominee, maart 18, 2014, 23:17:40

Vorige topic - Volgende topic

Dominee

Goedenavond,

Ik heb van iemand deze speakers gekregen:

Ik weet dat ze van Mission zijn(dacht al aan het gewicht te voelen dat ze wel serieus zijn, maar kende het merk niet) en op internet dacht ik dat ik het type gevonden had maar die zijn toch anders.

Wie weet welk model dit is, en wat voor kwaliteit het is.
Ik vind ze in ieder geval goed klinken, helemaal voor wat ze me gekost hebben!!

RoGEK

Dat zijn Mission 760i.

Ik hier wel wat uitgebreid gaan vertellen maar eigenlijk moet je er even over googlen.

Het zijn iig verdomd goed speakertjes van een jaar of 20 geleden zowat.

Ik zeg, aansluiten en plezier van hebben !
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

audiof. zonder budget

Sluit ik me bij aan. De 760i was toen hij uitkwam een begeerde mini-monitor en veel mensen waren hier, toentertijd, lyrisch over...... Let wel, toentertijd en in relatie met de prijs. Ze waren voor die tijd goed betaalbaar en daar kreeg je erg veel voor.
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

mountainbiker

mooi kadeau :yes:.Draai zelf al 22 jaar met de 762.
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

Dominee

Ik heb ze ook aangesloten, en geniet er van.

Vind ze top klinken in ieder geval, en was ook verbaasd toen ik ze uitprobeerde!

Wat ik alleen niet begrijp is dat als ik de 760i Google ik andere aansluitingen zie.
Ik kom de 760, de 760i en de 760i ES tegen, daarom vraag ik me af welke dit nou exact zijn.
Want vreemd genoeg staat het er bij deze niet op!