SR4200 aansluiten platenspeler

Gestart door Vdeweerd, februari 06, 2014, 19:55:27

Vorige topic - Volgende topic

Vdeweerd

Omdat ik de kennis van diverse forums handig vind, heb ik mij hier nieuw aangemeld.
Ik ben in het bezit van een Marantz SR4200, ik heb een oude platenspeler op de kop getikt, nu heeft de SR4200 geen phono ingang, wat is een leuke voorversterker welke betaalbaar is en hier bij past? ( ik heb graag alles een beetje in dezelfde lijn )

thanatos

Camebridge 640P (MM/MC) of NAD PP2. Zijn kleine phono pre's die goed presteren voor het geld.

Gerkro

Kan idd ook de NAD PP2 aanraden, deze vergezeld op dit moment mijn rega P3-24 en Naim! Zeker niet gek voor 100 euro (al moet ik wel bekennen dat dit voor mij geen blijvertje is ;-) heb mijn zinnen gezet op een Naim of een Rega Phono pre.)

Maar voor de 100 euro van de NAD en de 150 voor de cambridge ga je zeker geen miskoop tegemoet!!

Cornelis1921

Citaat van: Gerkro op februari 07, 2014, 07:34:05
Kan idd ook de NAD PP2 aanraden, deze vergezeld op dit moment mijn rega P3-24 en Naim! Zeker niet gek voor 100 euro (al moet ik wel bekennen dat dit voor mij geen blijvertje is ;-) heb mijn zinnen gezet op een Naim of een Rega Phono pre.)

Maar voor de 100 euro van de NAD en de 150 voor de cambridge ga je zeker geen miskoop tegemoet!!
Inderdaad voor instappers en beperktgebudgeteerden twee zijn dit twee zeer interessante opties, al heb ik hier geen specifieke ervaring mee. Mijn ervaring betreft die met ook een vriendelijk geprijste gadget n.l. de Musical Fidelity V-CAN hoofdtelefoonversterker. Niet zo heel duur en toch goede resultaten. Kortom een zeer gunstige prijs/kwaliteitverhouding.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Gerkro

Citaat van: Vdeweerd op februari 06, 2014, 19:55:27
Omdat ik de kennis van diverse forums handig vind, heb ik mij hier nieuw aangemeld.
Ik ben in het bezit van een Marantz SR4200, ik heb een oude platenspeler op de kop getikt, nu heeft de SR4200 geen phono ingang, wat is een leuke voorversterker welke betaalbaar is en hier bij past? ( ik heb graag alles een beetje in dezelfde lijn )

Mocht je belangstelling hebben voor een NAD pp2e nog geen twee maand oud.... Ik heb er een over omdat ik toch besloten heb om voor een Naim te gaan.

Nieuwprijs was 100 euro, doe maar een leuk voorstel en misschien komen we er wel uit!