Marantz TT 221

Gestart door cantodea, februari 10, 2014, 11:13:46

Vorige topic - Volgende topic

cantodea

Hey,

Ik kan een nette en perfect werkende TT 221 op de kop tikken. Men vraagt 95 Euro, is dit een aanvaardbare prijs?
Primare I22, Arendal Sound 1723 Tower speakers, Bluesound Node 2 Roon endpoint, HAF Room Correction.

SB_Marantz

Ben geen zeikerd maar 100,- voor zo'n ding?
Neen , beter voor wat anders kijken.

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

cantodea

Ok bedankt, dacht het al  :wink:
Primare I22, Arendal Sound 1723 Tower speakers, Bluesound Node 2 Roon endpoint, HAF Room Correction.

cantodea

Gisteren gaan kijken naar die 'nette' TT221 die helemaal zo net niet was. Ik heb intussen de kans om een 6170 te kopen. Deze is werkelijk tip-top en volledig nagezien, geen krassen, zelfs niet in de stofkap. Vraagprijs 65 Euro. Is dit een goeie deal en belangrijker is dit een goeie draaitafel?

Floris

Lijkt mij ansich een fatsoenlijke prijs, gezien je omschrijving .
Nadeel, uiteraard persoonlijk, letterlijk en figuurlijk; erg plestic allemaal.
ik zou veel meer waarde hechten aan een bijvoorbeeld 6100 of anders de 6300.
Maar das wel een ander tijdvak van marantz, dus musschien loopt dat niet synchroom met de rest van je marantz spullen.
Wel 100 keer meer smoel dan het jaren 80 spul.

Maar nogmaals, voor die 65 euro heb je daar een goed fatsoenlijk tafeltje aan lijkt mij.

Maus

Onze 6170 draait al jaren perfect, sinds ie nieuw gekocht is door m'n vader. Superding vind ik het.