Linkerkanaal slecht van PM8000

Gestart door MartinH, januari 22, 2014, 15:05:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MartinH

Beste Forumleden,

Ik zoek iemand die mijn PM8000 kan nakijken, het linkerkanaal is het eerste uur slecht, daarna lijkt het goed te gaan. Bij het aanzetten van de versterker is er een harde tik op de linker speaker. daarna kraakt het linkerkanaal af en toe, of geeft een harde tik. Heb de speakers al omgedraaid. Het gebeurd zowel op A als AB en op speakers 1 en 2.

Groeten

Martin

HAL9000

Martin,

Zullen  een  bende  tin bindingen niet meer  goed  zijn.  Alles moet  even opnieuw  vertint  worden.
Dan  moet  alles  getest  worden. 

Ik kan hem wel  behandelen,  Ik zit  omg  Rotterdam.   
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

MartinH

John, (Thanatos)

Geweldig werk geleverd met mijn PM8000!

Of ik een compleet nieuwe versterker heb, veel meer ruimte, strakker laag, meer detail...
Echt een aanrader wanneer je versterker toe is aan een revisie.
John, Wellicht dat je de foto's nog kan toevoegen aan dit topic. en je eigen verhaal zoals je mij dat via pm hebt gestuurd.

Ook de Marantz leen versterker is een geweldige service!

Bedankt hello
 

thanatos

De foto's die gemaakt zijn hebben niet veel waarde denk ik om te laten zien. Niet van elk project maak ik gaande weg foto's.

Alleen dit exemplaar was er goed aan toe.. Solderingenverbindingen die compleet verdwenen waren. Lekkende elco's. Elco's die ik zo van de print kon pakken enz.

Ook de printbanen op de eindtrap waren er zeer slecht aan toe. Ik heb divers omleidingen moeten maken daar bij normaal desolderen, goede temp en voorzichtig enz, ik divererse eilandjes mee nam.

Een beste klus waar toch meer uurtjes in gingen zitten dan ingeschat. Maar zo te horen is het resultaat er naar. En dat is ook wat waard!

Veel luisterplezier gewenst met de PM8000!