Hallo Forummers,
Het komt niet vaak voor dat ik voor Home Theater iets moet vragen want daar ligt mijn hoofd interesse niet, maar ik ben toch heel benieuwd naar het volgende.
Op mijn SR 7005 heb ik aangesloten mijn UPC-HD box op de HDMI-3 ingang en de UD7007 op de HDMI-1 ingang.
Dan gaat er van de HDMI-1 (ARC)uitgang een kabel naar de SAMSUNG HD-LCD. Alles met de HDMI 1.4 kabels.
Nu doet het volgende "probleem" zich voor. DE UD7007 heb ik 2 richtingen moeten aansluiten en dat is de HDMI OUT AMP(AUDIO) naar de SR7005 en de HDMI OUT MONITOR (VIDEO) naar de SAMSUNG.
Dus het geluid wordt gereproduceerd via de receiver en het beeld rechtstreeks op de TV.
Bij mijn idee moet dit toch anders kunnen dat ik 1 HDMI kabel/aansluiting naar de BD(HDMI-1) ingang op SR7005 heb en dat deze dan zowel beeld als geluid via deze ene link doorsturt naar de TV.
Wellicht dat er een instelling niet juist staat in de SR7005 of in de UD7007, maar dat is door mij niet te achterhalen.
Dus daarom mijn verzoek aan jullie, wat doe ik verkeerd of wat valt er anders in te stellen.
Ik hoor graag van jullie.
Groeten,
Marcel