Marantz 2385 muting level

Gestart door capri9000, december 07, 2013, 20:35:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

capri9000

Hallo weet er iemand wat je hier best mee doet.Op de achterkant van de receiver is er een knopje die je kan instellen,muting level staat erop.Mag dit volledig opengezet worden,of beter iets minder,of speelt dit geen rol.Alvast bedankt

SB_Marantz

Je hebt ''hem'' dus?

Daarmee stel je de sterkte van het muten in wanneer de desbetreffende schakelaar ingedrukt is op het frontpaneel.
De bedoeling daarvan is tijdens het tunen het storen te onderdrukken. (tussen de zenders)

Half open zou al ruim voldoende moeten zijn.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

capri9000

Bedankt voor de info,had er geen flauw idee van wat dit kon zijn,en op het net niets gevonden.En ja hij staat hier,en voorlopig werkt hij goed doch in de nabije toekomst wil ik hem toch laten op punt stellen.Je hoort mij nog wel,heb er al heel wat gehad maar steeds komt er weer iets anders voorbij of er komt iets tussen en moet hij weer de deur uit.Heb reeds een 2226,2235,4270,2325 en 2330b gehad en nog een paar versterkers 1070,1090 en zelfs een 1200b en ook een 140 en 250m eindversterker.Zal dan eens wat foto's opzetten maar ben niet zo handig in die dan te verkleinen want krijg altijd de melding dat ze te groot zijn.Wel zijn er aan de hoeken boven wat beschadigingen aan,denk niet dat dit nog uit te werken is.Heb al zitten rondkijken voor een andere faceplate maar hallo,de prijs is niet van de poes.We zien wel in de toekomst,wellicht laat ik een woodcase maken die dan net links en rechts iets breder is en dan een zo klein beetje de hoeken zal verbergen.Nogmals dank voor het antwoord