Ruis over luidsprekers

Gestart door Harrynak, december 09, 2013, 09:56:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: Harrynak link=topic=11619.msg221519#msg221519 date=13866102
Retour dus naar Correct in Rotterdam.

/quote]De enige juiste beslissing. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Berny

Hey Harrynak

Ik heb hier hetzelfde probleem. Hoe gaan ze dit oplossen bij jouw? ik breng hem morgen terug naar beste keus in best en deze sturen de versterker op. Dit betekend dat ik hem zeker 3 weken kwijt ben en dan is nog maar de vraag  of het probleem opgelost is! Laat ff weten hoe ze dit bij correct afhandelen.  Groeten Berny

Harrynak

Correct heeft keurig een RMA aangevraagd bij Marantz. Audio Service Elst heeft hem al gerepareerd.
Morgen weer even ophalen. Opsturen naar mijn huisadres was ook geen probleem, maar ik vervoer hem liever zelf. Ik hou niet zo van dat gooi en smijtwerk van de pakketdiensten.

@Berny: Zie PM.

Harrynak

Even een update:

Gisterenavond aangesloten en de ruis is weg. Heerlijk.
Bleek een probleem te zijn in de voeding. Deze is hersteld. Uiteraard nog wel ruisje te horen, maar alleen als ik mn oren tegen de luidsprekers houd, niet meer als ik lekker aan het luisteren ben. hello
Hulde aan de snelle service van Audio Service Elst.

Vanavond heb ik het rijk alleen, even lekker aan de slag met Audyssey.

QuattroNL

En wederom goed opgelost door Elst  hello
Nu genieten.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB