Platenspeler - Pro-ject vs. Edwards Audio

Gestart door hassant, november 23, 2013, 17:33:09

Vorige topic - Volgende topic

Cornelis1921

Citaat van: Helspie op december 01, 2013, 20:19:30

Maar goed, kan uiteindelijk morgen de Pro-ject gaan halen. Zal er toch blij mee zijn.
Kan ik morgen mijn eerste plaatjes draaien  :-D
En daar gaat het uiteindelijk om. :yes: (Dus laat je niet teveel afleiden door dat gezanik van al die jaloerse en afgunstige Hollanders. :no:)
Helspie, genietze!  byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

bramdg

Tja, die hollanders hé... notworthy notworthy

Maar goed, kan uiteindelijk morgen de Pro-ject gaan halen. Zal er toch blij mee zijn.

TTIWWP
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

bramdg

Oei 2x een bericht  :oops:

veel draaiplezier !!!!

Geniet ervan

groeten van een andere vlaming  :lol:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

joep

Je moet niet te snel oordelen over die Hollanders. Er lopen er best een paar aardige tussen.
Maar het blijft natuurlijk wel vreemd volk.

Helspie

Hollanders zijn TOP!

Ik koop er dan ook alles...  :schater: :schater: :schater:

Mijn laatste aanwinst :

hassant

Dat is 'n mooie! Heb 'm voorbij zien komen op MP maar zoek zelf naar iets zwarts. Hoor graag van je hoe de  1.3 bevalt! Veel plezier ermee!
Sony KDL 46NX720 // Humax IRHD-5100 // Sony PS3 // AC Ryan Playon!HD Mini2 // Pro-Ject Debut Carbon Esprit DC TurnTable + Ortofon 2M Red // Marantz NR1602 AV Receiver // Marantz PM7004 // Marantz UD5007 Blu-Ray Player // Focal 816W Black Satin

Helspie

Ik ben er super tevreden over! En moet het zelfs nog goed aansluiten en afstellen! HB
De looks heeft ie al!  :-D

2 plaatjes gedraaid en de sound is echt helder. Nog een klein beetje zoeken en dat komt helemaal goed!  hello hello

Zoldar

mooi draaitafel. vriendje van me speelt er ook mee. onverslaanbaar mooi voor dat geld. veel plezier ermee. hello
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

hassant

Citaat van: Helspie op december 03, 2013, 07:13:56
Ik ben er super tevreden over! En moet het zelfs nog goed aansluiten en afstellen! HB
De looks heeft ie al!  :-D

2 plaatjes gedraaid en de sound is echt helder. Nog een klein beetje zoeken en dat komt helemaal goed!  hello hello

Dat klinkt positief!

Er staat ook een zwarte 1.3 te koop op MP, maar de aanbieder woont echt te ver bij mij vandaan. Wil een product eerst in het echt zien voor ik overga tot de koop. Ennuh... daar komt ook nog bij kijken dat niet iedereen te vertrouwen is  violent1
Sony KDL 46NX720 // Humax IRHD-5100 // Sony PS3 // AC Ryan Playon!HD Mini2 // Pro-Ject Debut Carbon Esprit DC TurnTable + Ortofon 2M Red // Marantz NR1602 AV Receiver // Marantz PM7004 // Marantz UD5007 Blu-Ray Player // Focal 816W Black Satin

Helspie

Tja, soms moet je al eens een (berekend) risico nemen... Maar als je goed uitkijkt en ter plaatse uitgebreid test kan je best mooie koopjes doen...

schieper

Music Fidelity M6
Marantz PM 7001 KI (also phono pre)
Marantz ST 6001
Marantz SA 7003
Quadral Platinum M4
Mitchell Technodec
Denon Dl-110