Marantz pm 7000 of pm 80?

Gestart door SundaR, juli 13, 2011, 13:48:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SundaR

Hoi beste Marantzfreakz,

Ik ben hier net nieuw en wil mij ook 'n Marantz versterker gaan aanschaffen.
Ik heb twee mooie tweedehands opties maar weet echt niet welke ik moet kiezen, ik heb er ook totaal geen verstand van.
Dus vandaar hier mijn vraag naar waat advies....kan ik beter de oudere pm80 of de pm7000 kopen?
Alvast bedankt!

Sander

Owhja ik wil hier de Dali's 808 mee gaan aansturen...

JohnWx

Citaat van: SundaR op juli 13, 2011, 13:48:58
Hoi beste Marantzfreakz,

Ik ben hier net nieuw en wil mij ook 'n Marantz versterker gaan aanschaffen.
Ik heb twee mooie tweedehands opties maar weet echt niet welke ik moet kiezen, ik heb er ook totaal geen verstand van.
Dus vandaar hier mijn vraag naar waat advies....kan ik beter de oudere pm80 of de pm7000 kopen?
Alvast bedankt!

Sander

Welkom Sander


Ik ben een fan van een PM80 maar dat heeft puur met emotionele waarde te maken

Het is wel zo dat als je een PM80 wilt kopen dat je zeker weet dat hij goed is (20 jaar oud) en dat hij een servicebeurt heeft gehad

Zo niet kan je eigenlijk er 100 euro circa bij optellen om hem een service te geven en er zitten moeilijk aan te komen onderdelen in zoals de STK

De Pm7000 is wat recenter en makkelijker qua service (onderdelen)

Ze doen hun werk beide erg goed






Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo