Marantz pm 7000 of pm 80?

Gestart door SundaR, juli 13, 2011, 13:48:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SundaR

Hoi beste Marantzfreakz,

Ik ben hier net nieuw en wil mij ook 'n Marantz versterker gaan aanschaffen.
Ik heb twee mooie tweedehands opties maar weet echt niet welke ik moet kiezen, ik heb er ook totaal geen verstand van.
Dus vandaar hier mijn vraag naar waat advies....kan ik beter de oudere pm80 of de pm7000 kopen?
Alvast bedankt!

Sander

Owhja ik wil hier de Dali's 808 mee gaan aansturen...

JohnWx

Citaat van: SundaR op juli 13, 2011, 13:48:58
Hoi beste Marantzfreakz,

Ik ben hier net nieuw en wil mij ook 'n Marantz versterker gaan aanschaffen.
Ik heb twee mooie tweedehands opties maar weet echt niet welke ik moet kiezen, ik heb er ook totaal geen verstand van.
Dus vandaar hier mijn vraag naar waat advies....kan ik beter de oudere pm80 of de pm7000 kopen?
Alvast bedankt!

Sander

Welkom Sander


Ik ben een fan van een PM80 maar dat heeft puur met emotionele waarde te maken

Het is wel zo dat als je een PM80 wilt kopen dat je zeker weet dat hij goed is (20 jaar oud) en dat hij een servicebeurt heeft gehad

Zo niet kan je eigenlijk er 100 euro circa bij optellen om hem een service te geven en er zitten moeilijk aan te komen onderdelen in zoals de STK

De Pm7000 is wat recenter en makkelijker qua service (onderdelen)

Ze doen hun werk beide erg goed






Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op augustus 15, 2011, 11:12:42
Wie.....owie......owie..... :schater:

tis wederom triest maar ja iemand zou en moest die MicroMega nou prima dan en voor een habbekrats die PM7000 kunnen we daar weer een paar maanden ? weken ? dagen ? vooruit


Moet zeggen doet gewoon er goed ze werk klinkt een beetje als een 204 / 205 van Accuphase  :angel:

o nee versterkers klinken niet, o jawel zit hier op het juiste forum
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

 :schater: :schater:
Schitterend die PM7000, had hem zelf ook nooit weg moeten doen. :no: 8-)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op augustus 15, 2011, 12:24:48
:schater: :schater:
Schitterend die PM7000, had hem zelf ook nooit weg moeten doen. :no: 8-)

had je nu geld over om ook de slaapkamer akoestisch aan te pakken (geluidsdicht)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Niet meer nodig hoor als je wat ouder wordt...... violent1
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op augustus 15, 2011, 13:46:22
Niet meer nodig hoor als je wat ouder wordt...... violent1

in bed ?

dus jij gaat ook alleen nog maar voor kwaliteit ipv kwantiteit in de hobbykamer :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

laurenstencate

Ik heb een mooie Marantz PM7000 staan waar ik wel vanaf wil ....

laurenstencate

Citaat van: lo op augustus 15, 2011, 12:24:48
:schater: :schater:
Schitterend die PM7000, had hem zelf ook nooit weg moeten doen. :no: 8-)

ik heb een pm7000 staan waar ik wel vanaf wil ......

pietjepc

Ik denk dat de TS na 2 jaar al wel een keuze heeft gemaakt :wink:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F