PM7200 bias probleem

Gestart door HAL9000, juli 30, 2013, 20:50:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HAL9000

Nee,  het is mij niet gelukt  de  Pm7200  te  repareren.  Heb  alle  weerstanden van het  bias  circuit  vervangen  precies hetzelfde  probleem.   

Heb trouwens  alle modificaties   symmetrisch  gedaan met  ook Linker  kanaal.  Dat kanaal  werkt  iedere keer  prima  na  wat  afstellen.    Rechter  kanaal is zo  dood  als een pier.  :eerie:

Ik stop nu ook met  dit  exemplaar 7200 er zit gewoon geen leven in R.    Erg  jammer.

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

bas focal marantz

Citaat van: HAL9000 op augustus 14, 2013, 14:17:30
Nee,  het is mij niet gelukt  de  Pm7200  te  repareren.  Heb  alle  weerstanden van het  bias  circuit  vervangen  precies hetzelfde  probleem.   

Heb trouwens  alle modificaties   symmetrisch  gedaan met  ook Linker  kanaal.  Dat kanaal  werkt  iedere keer  prima  na  wat  afstellen.    Rechter  kanaal is zo  dood  als een pier.  :eerie:

Ik stop nu ook met  dit  exemplaar 7200 er zit gewoon geen leven in R.    Erg  jammer.
Het gebeurd maar zelden dat je de patient niet meer tot leven krijgt op je operatie tafel .

Wintertje

Ik vind het erg raar en jammer, dat dit na een volledige revisie kan gebeuren frusty

bas focal marantz

Citaat van: Wintertje op augustus 14, 2013, 17:05:25
Ik vind het erg raar en jammer, dat dit na een volledige revisie kan gebeuren frusty
Erg jammer , zeker dat ie al een revisie heeft ondergaan , had het probleem voor de revisie voorgedaan had je er nog mee kunnen leven .