Power Amp Direct/Main In

Gestart door cantodea, juni 13, 2013, 10:37:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: pameijer op september 10, 2013, 22:11:21
Eén nadeel bij Marantz: op de tape-out worden geen digitale signalen doorgegeven. Dus als je je br-speler met hdmi hebt aangesloten komt dat niet door op je tape-out.

Het zal toch een keer analoog moeten worden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

CBdicX

Citaat van: John Wx op september 11, 2013, 08:03:48
op een tape out zit altijd de keuzebron die jij kiest en is de uitgangsspanning het zelfde als een cd speler of tuner en sla je de volumeregelaar open

Ok, snap em, ik heb de PM's op 50% volume staan en via de Onkyo regel ik het geluid. Ik blijf dus verders af van de PM's. De Onkyo komt qua uitstuur volume ook zelden boven de 50%, muziek zit op 38, TV op 45, BD op 40, Internet radio op 30 en de media player zit soms op 55-60 maar dat is weinig, meestal ook rond de 45-50.

pameijer

Citaat van: John Wx op september 11, 2013, 08:02:41
hij kan het toch analoog omzetten ? je kan toch ook opnemen met een cass.deck
Je hoeft het niet te geloven, jouw logica (die ik niet betwist) is alleen niet altijd de realiteit.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

JohnWx

Citaat van: pameijer op september 11, 2013, 10:29:41
Je hoeft het niet te geloven, jouw logica (die ik niet betwist) is alleen niet altijd de realiteit.

nee dan leer ik  :-)

dus als ik met mijn hdmi dvd speler hdmi in ga kan ik niet analoog opnemen met een cass.deck leek mij logisch van wel maar als het niet kan dan ken het niet  :lol:


Domme dingen die hdmi 8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

ze hebben niet eens meer tape  :cry:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Pioneer kon dat wel, Marantz nu heeft alleen audio output media player voor opnames
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Je kan hem toch toewijzen dat de HDMi analoog word afgespeeld  :-o of ben ik nou zo gek aan het worden en word het mij teveel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.