Nieuwe stereoversterkers met DAC in juni!

Gestart door pameijer, februari 25, 2013, 13:34:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Audiotic

Citaat van: BrunoD op februari 27, 2013, 08:52:36
De NA11S1 is blijkbaar gelanceerd in de US en Canada:

http://us.marantz.com/us/News/Pages/NewsDetails.aspx?NewsID=78
Oe, hij doet ook native DSD, da's wel mooi. Nu even afwachten hoe hij zich verhoudt tot bijv. Linn spelers...
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jowa


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiotic

#23
... maar toch geen directe DSD ondersteuning?? Jammer, gemiste kans! Of zou dat nog komen of gewoon er niet bij staan nog?

Video-tje:
http://youtu.be/fC2KyVE_YMw

Ik ben benieuwd wat "de bladen" ervan zeggen. Misschien ook eens luisteren. Hobo Kampen zal 'm wel gaan voeren, hoop ik.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

xander32

De adviesprijs van het ding is onderwijl opgetrokken naar die van de PM11 & SA11 ... Absurd.
Ik weet wel zeker, zonder het ding zelfs te hebben gezien of gehoord, dat er voor minimaal een mille minder een gelijkwaardige streamer te koop is bij de concurrentie.

Las ook ergens dat de NA7005 reeds voor de deur staat.

Zoldar

Als je de foto,s van de na 11 en de sa 11 naast elkaar bekijktnzir je dat het analoge line out board bijna hetzelfde is. Je krijgt dus hetzelfde maar dan een streamer ipv een cd lade.

Ik zie de meerwaarde wel tov de na700...

Als hij echt DSd streamd
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Audiotic

Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Zoldar

Poeh. Welk apparaat speeld DSd bestanden af en export ze via USB????

Via hdmi zijn er wel wat multi spelers maar USB out?  Welk programma doet dat op mijn pc?
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Audiotic

Nee, hij neemt de DSD files aan van USB. Kennelijk niet van het netwerk.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

yasin89

Het is de Marantz PM6005 geworden, voor de mensen die dat nog niet wisten.
http://www.marantz.nl/nl/products/pages/productdetails.aspx?catid=hifi&subcatid=amplifier&productid=pm6005

Ik had persoonlijk op een wat beter(meer high end) model gehoopt...